RESTAURANT KAPADOKYA

Recentebeoordeling


4 sterren uit 686 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Kapadokya. Meer weten? Ontdek meer

23 jun 2026 om 1:50 patat was klein voor de prijs, extra betalen voor brood bij de hamburger was ook wel bijzonder.
5 jun 2026 om 12:01 Meer dan een uur op de bestelling gewacht en dan ook nog eens zelf beneden moeten ophalen. Belachelijke tent
2 jun 2026 om 21:47 Zo als altij perfect
1 jun 2026 om 5:31 Prima
23 mei 2026 om 5:15 bestelling niet compleet en telefonisch niet bereikbaar
21 mei 2026 om 4:01 Sambal besteld maar ipv bbq saus gekregen pizza half aangebrand eerste en laatste x
12 mei 2026 om 2:10 De kapsalon was lekker. Malse vlees en goeie friet. Knoflooksaus ook wel goed, maar die sambal… niet nog een keer. Bestek gevraagd, ook erbij gekregen. Geen zakdoekjes. Matig gevulde bak. Snelle levering, geen rare gevoel maar ook niet satisfied. 3.5/5
1 mei 2026 om 0:09 Ik bestel een ice tea Peach en een donut. Ik krijg een ice tea sparkling en iets waarvan ik geen idee heb wat t is, maar in ieder geval geen donut.